Donderdag 30 juni

30 juni 2016 - Ramatuelle, Frankrijk

vanmorgen op ons gemak vertrokken uit Carro voor het eerst daar s'avond mist gehad wat inhield dat we de hele nacht het getoeter van de boten moesten aanhoren geen fijn gehoor maar mogen niet klagen nog geen regen gezien ik vind het te warm dus gaan weer een beetje richting Lyon mag van mij wel iets minder die hitte dus zoals ik zei vanmorgen richting Plage de piermanson prachtig plek aan het strand kon niet mooier maar sinds kort verboden om er te slapen werden dus door de gendarmerie gewaarschuwd om voor 22.00 uur weg te zijn anders dikke boete dus daar even wat gedronken en toen maar weer verder gereden jammer moesten er wel 100 km voor omrijden omdat we anders een veerdienst moesten pakken maar ja gas er maar weer op en uiteindelijk beland in chusclan 35 km voor Sainte Remeze de camperplaats bij de wijnboer waar we eerst heen zouden gaan maar vonden dit een mooi plek zie foto's en zijn dus hier blijven hangen. Morgenochtend vertrekken we weer en dan denk ik misschien net voorbij Lyon net wat het weer doet anders blijven we er voor nu lekker genieten Vd avond net gegeten (19.45 uur) zolang zouden we thuis niet eten dus hier wel vanwege de warmte nu lekker onderuit met een welverdiende borrel